Huisregels
Door deze huisregels te respecteren blijft het fijn werken voor ons en kijken we ernaar uit je te verwelkomen op je afspraak.
Het maken van een afspraak:
Om lange wachttijden te vermijden, vragen we om je afspraken tijdig in te plannen. Omdat we iedereen proberen te behandelen binnen de afgesproken tijd, vragen we je om tijdig op de afspraak te verschijnen. Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen.
Mocht je geen datum vinden die uitkomt voor je, kan je ons hiervoor altijd even een mail of sms sturen.
Bij het maken van een afspraak ga je akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
Wees op tijd:
Zorg dat je tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.
Je dient ongeveer 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen we op tijd beginnen.
Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen
Te laat komen:
De gereserveerde tijd wordt speciaal voor jou vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden. Mocht je dus te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.
In het geval je te laat bent is het ter beoordeling van het personeel of de behandeling nog wel door kan gaan.
Verhindering of annulering van de afspraak:
Als u bent verhinderd om op uw afspraak aanwezig te zijn, gelieve ons hiervan 48u op voorhand te verwittigen. Als dit niet correct gebeurd, zullen wij de volledige kost van de behandelingsprijs aanrekenen als annulatiekost. U krijgt ook steeds de kans om iemand anders te vinden die uw plaats kan innemen, zodat de annulatiekost vervalt.
Komt u niet opdagen, zonder ons te verwittigen (no show), dan zal de behandeling ook volledig aangerekend worden. Het is voor ons onmogelijk om deze plaats in te vullen.
We moeten klanten vaak teleurstellen door onze volle agenda dus het is dan heel jammer als we dat plaats dan aan iemand anders hadden kunnen geven.
Betaling:
Betalingen kunnen gebeuren met cash, via bancontact of met een QR code.
Voor losse beurten vragen we altijd het volledige bedrag.
Bij een kuur zal er ook altijd een voorschot gevraagd worden of het volledige bedrag.
Na betaling van de behandeling wordt de afspraak pas vastgelegd.